Schoolfruit

Vanaf woensdag 12 november t/m vrijdag 17 april 2026 doen wij weer mee aan het EU-Schoolfruitprogramma! Dat betekent dat de kinderen op woensdag, donderdag en vrijdag kunnen genieten van gratis fruit of groente op school. We zijn blij dat we opnieuw zijn ingeloot! Onze leverancier voor deze periode is Halm Fruit.

Vorig jaar kregen de leerlingen een deel van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid, bijvoorbeeld 2/3 banaan of een hele mandarijn. Hoe dat dit jaar precies zal gaan, is nog niet bekend. Het kan dus verstandig zijn om op woensdag, donderdag en vrijdag een klein stukje fruit of groente mee te geven als aanvulling.

Voor meer informatie over schoolfruit zie: Voor ouders

We hopen op een smakelijke en gezonde periode vol heerlijk fruit en groente!

Deel deze pagina

Lorem ipsum dolor