Korfbaltoernooi

Woensdag 8 oktober hebben we een geweldig Korfbaltoernooi gehad op de velden achter De Zwet. Er werd hard gestreden om de prijzen. Soms was het raak, maar gezien de inzet verdienden we vandaag allemaal een prijs. Top gedaan hoor!
Ook grote dank voor alle begeleiders die met veel inzet en betrokkenheid de leerlingen begeleiden.
Op naar het volgende toernooi.

Deel deze pagina

Lorem ipsum dolor